środa, 4 listopada 2015

Mała rocznica - 5 lat pracy pilota

Właśnie mija 5 lat mojej pracy pilota wycieczek. W tym czasie poprowadziłem:
  • 12 wyjazdów trekkingowych w Himalajach (w tym 6 trekkingów w Ladakhu);
  • 15 wycieczek przyrodniczych i fotograficznych po Islandii (część z nich obejmowała również Wyspy Owcze);
  • 17 trampingów po Indiach, Nepalu lub obu tych krajach;
  • autokarową wycieczkę do Norwegii;
  • kilkadziesiąt wycieczek szkolnych w różnych częściach Polski.
Pracowałem dla Exploruj.pl, Fokusa, Horyzontów, i Rainbow Tours.
 
Przemierzyłem niezliczoną ilość kilometrów: na pewno grubo ponad 1000 pieszo, wiele tysięcy autobusem, podobnie pociągiem, trudno mi nawet zgadnąć ile samolotem.
 
Poznałem nowe miejsca, a na wiele z tych, które znałem wcześniej spoglądam inaczej. Przeżyłem sporo przygód. Poznałem setki osób i to spotkania z nimi są dla mnie najważniejsze. To one najbardziej mnie wzbogacają i generują przekonanie, że wykonuję najlepszy zawód na świecie!
 
Szczęściarz. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz